Bebis120408+150511 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 kan bestille time på nettet hos kvinnedoktoren (Nøtterøy),så jeg ble litt gira her! Men lurer altså på når man får mest utbytte av 3d UL?
Galskapens overhode Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 der hvor vi skal ta neste uke anbefaler de en gang mellom uke 25-32 for best mulig bilder
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 hei:) jeg skal ta 3D på majorstueklinikken i bergen. fikk time der når jeg er 27+3..de mente jeg skulle få bra bilder da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå