Bebis120408+150511 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 kan bestille time på nettet hos kvinnedoktoren (Nøtterøy),så jeg ble litt gira her! Men lurer altså på når man får mest utbytte av 3d UL?
HEMMELIG!!! Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har bestillt i uke 31, pga fikk anbefalt å gå rundt uke 30... Det er så leeenge til. Gleder meg masse!
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg var i uke 27, og det var en helt ypperlig tid Snuppa var ikke for stor så vi fikk se at hun virkelig boltret seg i magen:) Ikke velg 3d ul for tidig, for da er babyene ganske magre, og hvis du drøyer for lenge så er de så store at det er vanskelig å se noe.. Det mest anbefalte er vel mellom uke 26 og 32.. Lykke til, gled deg =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå