Gå til innhold

når anbefales 3d ul???


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan bestille time på nettet hos kvinnedoktoren (Nøtterøy),så jeg ble litt gira her!:) Men lurer altså på når man får mest utbytte av 3d UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestillt i uke 31, pga fikk anbefalt å gå rundt uke 30... Det er så leeenge til. Gleder meg masse!

Skrevet

Jeg var i uke 27, og det var en helt ypperlig tid :)

Snuppa var ikke for stor så vi fikk se at hun virkelig boltret seg i magen:)

Ikke velg 3d ul for tidig, for da er babyene ganske magre, og hvis du drøyer for lenge så er de så store at det er vanskelig å se noe..

Det mest anbefalte er vel mellom uke 26 og 32.. :)

Lykke til, gled deg =D

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...