Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Tre dager etter ikm. Glad for å ha fått den. Nå blir det augustspire for min del, håper jeg.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Så dumt at du ikke var gravid, men det er jo bra at den kom nå siden det ikke hadde klaffet. Lykke til med ny pp, håper det blir augustbaby på deg!
Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Takk skal du ha. Hvordan går det med deg i dag?
Venter på 3_de spire Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Så synn da!! Var sikkert på at du var gravid jeg. Får håpe det blir en augustbaby da! Lykke til!! Stooor klem!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Tanta har ikke kommet enda, men har nesten ikke ømme pupper lenger og testet neg i dag. Så jeg venter egentlig bare på tanta. Men har jo fortsatt et liiiite håp om at det skal være en spire i magen min:)
Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 Ja, håpet er der vettu. Det er bra. Håper det skjer noe med deg snart. Syns det er bedre å vite, jeg. Lykke til!
Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 Ja, begynte å tro det litt selv også. Men jeg har jo bare hatt symptomer på at mensen kom. Håper at jeg får skikkelige symptomer den dagen jeg er gravid. Hvordan går det med deg da? Skulle du teste i dag eller i morgen? IKM i dag?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Tusen takk! Det er bedre å vite ja, men venter gjerne på positiv test i steden for å få mensen:P
nr2-imagen:) Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Uff så dumt da!! Jaja... Nå har du noe å forholde deg til Håper det blir august spire på oss begge da!! Siste dag mes mens idag.. da er det bare å veente på EL!! Er sååå lenge til! hehe
AL78 Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Så synd at du også fikk mensen idag. Vi som skulle teste i morgen og alt.. Vi får teste sammen neste mnd istede, og håpe at juleforberedelsene virker inn på babylagingen også. Lykke til.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Hei! Det var synd da, men såklart; alt er bedre enn utallige negative tester. Jeg krysser fortsatt fingrene for meg selv, men blir "fornøyd" om tanta dukker opp også. Da vet jeg ihvertfall at alt er som det skal! Og da kan vi i såfall prøve på en augustbaby! Lykke til i neste PP!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå