mayaya Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 eg drister meg til å høre med dere også, for finn er så treg av seg for tiden... jeg har kjøpt inn masse bebisjulegaver, og så hadde jeg glemt at jeg allerede hadde noe til mange av dem. Ammetåkeland, ja! Gled dere ;-p Saken er at jeg har masse tøfler til overs, ala Robeez... Det ligger bilde på profilen min. Julerød med brum på. Er noen interessert, send meg en pm da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå