Gå til innhold

Votter


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Hvilke votter har dere til de små?? Det er så knotete å få de på synes jeg...Og Magnus liker ikke å ha de på seg heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det er ikke mye enkelt. Har noen som er lange, slik at dressen går utenpå. De bruker å henge på en stund.

 

Skulle tro de kjente at de ble kalde på hendene men, her har de i alle fall gjort hva som helst for å slippe å ha de på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet noen fine reimatec votter som har glidelås helt opp til tommelen. Problemet er at Linea ikke er så keen på å ha de på og for at de skal sitte godt bør hun ha de under dressen og den er hun heller ikke så keen på å ha på.... Ja,ja... Har noen strikkede votter som får duge de gangene det ikke er krise om hun blir litt kald. Virker som hun ikke får til ting så lett med votter på heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 3 par.. alle er like fæle å ha på i følge sara, tror hun syns det er like mye barnemishandling å ha på votter som å klippe negler hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også Reimatec med glidelås i barnehagen, på småturer hjemme bruker vi stikkavotter. På turer i vogna godtar han votter, men hvis han prøver å ta i et eller annet blir han sint når jeg ikke tar av han vottene! De venner seg vel til det etterhvert.

 

Synes nesten alle vottene jeg har sett er så stive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også sånne votter med glidelås på, men det er reima sine. Men de sitter veldig godt på når hun sover ute, men de er vanskelig å bruke når hun skal leke for hun får ikke tak på ting. De som er best da er tynne strikkevotter, men de brukes bare på tur inn og ut av bil etc, blir så fort kalde. I barnehagen har hun ett sett regnvotter med fleecefor og ett par ullvotter med fleecefor, tror ikke sistnevnte er så aller verst i hvertfall, selv om troll vottene er best da.

 

I dag hadde jeg desverre hatt på henne andre votter enn troll vottene i vogna, da hun sov. Selvsagt hadde hun fått dem av seg og var så iskald langt oppover armene da hun våknet og jeg følte meg som verdens værste mamma.

 

Votter er noe styr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...