AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har fått spa behandling i gave og lurer på om aromaterapi og amming går sammen? Disse essensielle oljene går vel i blodet så da gjør de vel kanskje det i melken også, eller tenker jeg feil?
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jepp, oljene kan gå over i melken, så hos oss på jobb masserer vi ikke mødre som ammer...
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Søren og, det var det jeg tenkte.. Jaja, får høre om de har noe annet jeg kan slappe av med..
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 ypperlig tid for ansiktsbehandlig også nå rett før julebord og juletider:) skikkelig deilig å få renset opp:)
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 god idé! :0)
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 jeg skal ha ans beh om ei uke, dagen før vi skal på julebord, gleder meg som en unge!! tulla er 8 uker å skal være med pappaen den dagen så jeg bare kan slappe av:) godt med rens, peeling, utklemming, ans massasje og maske:)
Linchen Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Oj - det har jeg aldri hørt. Fikk skikkelig aromaterapi fra topp til tå da småen bare var 2 mnd tenker jeg... Merket ikke noe på han. Men merket jo at den softe musikken de spilte gjorde meg helt på gråten, da!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå