Gå til innhold

Mus i hus!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!!! Idag har jeg fått bekreftet min mistanke om mus i huset vårt...fant en død mus i gangen rett utenfor stuen...

grøss hvor ekkelt!!!!!!

Har nå vært å kjøpt inn en haug av musefeller og gift...håper virkelig å bli kvitt de nå....owææ... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rentokil er veldige gode på å ta mus, om problemet vedvarer... Lite tips bare :)

Skrevet

Vi har også mus i huset... Eller tror det vil si vi hadde... har tatt 5 stk inni kjøkkenskapet nå.. Gjør det hvert år. :-/ Så om man får tatt de med en gang, før de begynner å formere seg, så blir man kvitt de. :) Men om man har et par stykker, og lar de formere seg, så blir de vanskelig å bli kvitt.....

Skrevet

Vi tar også 2-3 mus hver høst, men da kommer det ingen flere utover. Så det er nok noe i det Queen og the road sier ja:)

Vi setter opp felle på loftet før de kommer, så vi er sikre. Men kan ikke bruke noe gift av noe slag. Da trekker jo musa ut, også er det så mange dyr i nærheten her som da evt vil få gifta i seg når de begynner å tygge på den døde musa.. Så vi går for det sikreste vi; fella!!

Skrevet

Jeg anbefaler å bruke feller!

Det er ekkelt å tømme dem, men ikke i nærheten så ekkelt som å ha råtnende, forgiftede mus i veggene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...