Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 I dag har Sienna tatt fem mnd. vaksine. Hun er helt ute. Feber og vondt. Nå ligger hun å ynker seg i søvne. Jeg syns det er helt forjævlig, begynner å gråte av å se henne slik. Men det er nok ikke site gangen hun er syk eller har det vondt. Så blir det bedre med tiden? Blir man herdet sann at det ikke er så jævlig når barna har det sann?
BettyBoob Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 jeg tror jeg er av den litt mer tøffe typen jeg, synes jo ikke det er moro når han er syk - men det går over! hjelper ikke å grine
☆Anonymia☆ Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 huff...dakar lille venn... jeg kan dessverre ikke svare deg på det du lurer på men jeg kan si det jeg tror...og det er at det er nok like vondt å se på hvergang barnet ditt har det vondt....det er nok bare sånn det er å være mamma...
Gjest Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Det blir enklere nå de blir så store at du kan forklare at de snart blir bedre. Er ikke gøy å se de syke uansett...
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Ja, det tror jeg på spetakkel. Det er liksom ekstra ille når de er så små at de ikke forstår hvorfor de har det vondt.
LegallyBlond Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg synes at det er blitt bedre med tiden, og synes det er bedre nå med nummer 2 enn med førstemann. Har vel med at jeg føler meg sikrere på situasjonene. Men så er ikke jeg en av dem som synes det er så grusomt når barna er syke og har vondt (da snakker jeg om vanlige barnesykdommer og vondter). Ja, det er kjipt men sånn er livet, både for ungene og oss foreldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå