lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg skal til syden i februar, er da 6 mnd på vei. så hørte jeg noen sa at jeg ikke kunne bade. stemmer d?? jeg skal ikke bade i have, men i basseng.
mamma til 2 små:=) Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Har aldri hørt om at man ikke kan bade i basseng!! Itlfelle må det være pga mye bakterier men jeg personlig er ikke tilhenger av det å være hysterisk når jeg er gravid:=)
*Super*Mamman* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jo, du kan vell bade. Er vell etter at slimproppen har gått at en skal være litt forsiktig med bading..
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Er vel bare boblebad man skal holde seg unna, er mye bakterier der:)
HEMMELIG!!! Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal også til syden i januar, og dette hadde jeg ikke tenkt på engang... Er det farlig å bade i sjøen? Og hva betyr egentlig "når slimproppen er gått"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå