Glederseg:) Har født!! Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg er gravid,og ca 1 månede og 4 dager,skal til legen i morgen..men idag når jeg tisset og jeg tørket meg kom det så vidt litt rosa brunt på papiret.neste gang jeg tisset var det ingen ting..men siste gang så kom det litt samme...er veldig redd..er det noen råd?har noen opplevd det samme? har hatt spontanabort tidligere men da med masse smerter og rødt blod..håper på svar:)
*Super*Mamman* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Umuli for oss å si hva blødningene kommer i fra. Men det er iallefall mange som blør i svangerskapet uten at noe er galt. Har selv hatt blødninger, da i uke 12, men alt stod bra til. Du skal jo til legen i morgen også, så du får ta det opp med ham da:) Lykke til:)
skiensjente78 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Er ingen ekspert men det høres nesten ut som utflod.det er jo noe man kan ha i svangerskapet.Har og hørt om flere som har små festeblødninger i 5-6 uke. håper du ikke bekymrer deg for mye, selv om det sikkert ikke er enkelt å slappe av.lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå