Herlige barn har jeg fått Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Kjøpte for noen uker siden mascara der, skulle ha en forlengende, men har fått feil type også var jeg tilfeldigvis innom der i dag siden de har så flotte glittermascaraer! nevnte at jeg sist måtte ha fått feil type mascara, skulle bare ta med meg den jeg hadde kjøpt også skulle jeg få ny! Syns det var utrolig positivt, har jo tross alt brukt mascaraen. Også nevnte hun noe sminkekurs som kostet 495, men da fikk man produkter for summen. Tror jeg må prøve det, virket jo som et kjempetilbud!
Monajenten Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Ja de er utrolig hyggelige på Make Up Store:-) Det sminkekurset har jeg lyst på også, man får lære hvilke farger man passer til og får masse gode råd, i tillegg til sminke. Helt supert:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Dem pleier å ha god service der=) Har bare vært på butikk i sverige. Hvor her i Norge er det de har den butikken?
NoDoubt Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Har i Stavanger ihvertfall. Og frisører får 20 % rabatt på alt;-)
ToPrinsesser<3 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Her er oversikt over butikker: http://www.makeupstore.se/noen/stores.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå