Noramor+Sara kommer i april Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 julegavene til min datters besteforeldre: ????????? Årskalender med bilder av henne i ulike sammenhenger Innrammet bhg bilde Ullpledd med gravert "Farmor" og "Momo og Beste" Er det greit? Syns det er så vanskelig med gaver til mine foreldre og min manns mor,de har jo alt!! Og senest i dag fikk jeg til svar at bilde fra barnebarn sto øverst på lista,ønsket seg ikke mye annet!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Syns det høres ut som en super fin gave jeg da =)
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Hyggelig å høre!
Gunni_2 Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Høres bra ut det. Vi ga også en fotokalender i julegave første året. Da limte vi inn bilder fra hver måned i kalenderen, slik at de kunne se gutten "vokse" iløpet av året Den var en suksess
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå