Gå til innhold

Hva syns du om disse...


Noramor+Sara kommer i april

Anbefalte innlegg

Skrevet

julegavene til min datters besteforeldre: ?????????

 

Årskalender med bilder av henne i ulike sammenhenger

Innrammet bhg bilde

Ullpledd med gravert "Farmor" og "Momo og Beste"

 

Er det greit? Syns det er så vanskelig med gaver til mine foreldre og min manns mor,de har jo alt!! Og senest i dag fikk jeg til svar at bilde fra barnebarn sto øverst på lista,ønsket seg ikke mye annet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hyggelig å høre!

Skrevet

Høres bra ut det. Vi ga også en fotokalender i julegave første året. Da limte vi inn bilder fra hver måned i kalenderen, slik at de kunne se gutten "vokse" iløpet av året :)

Den var en suksess :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...