Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hvor kjøper jeg fine gode store ammetopper.Nå har jeg HM sine i alle farger. Jeg bruker str XL så de må være litt store Jeg bor i Oslo området
nennemor og vesla Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg har fått noen fra boob av kusina mi. Jeg synes iallefall at de er gode. Se på www.boob.se
Lillegullet130707 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Finnes HM-ammetoppene i flere farger en sort og hvitt?
Gjest Ut på tur Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har kjøpt i rød og brun, og så har de en greie med stripete topp hvor du får med en body til babyen i samme stoff. Jeg har sett den i en blå/grå variant med mørk og lys stripe og en beige med lys og mørk beige. HI (mente ikke være annonym)
Mamma`n_til_snupperuska Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg syns Boob sine er mye bedre enn HM sine, spesielt for meg som har store pupper. Babyshop selger Boob, i tillegg til at flere nettbutikker har dem. De er dyre, men av og til er det jo salg... Kjøpte nettopp en med fleecefôring over brystet, og den er kjempedeilig å ha på i tillegg til at jeg syns den er fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå