Snart 2 barns mor:) Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hvor ofte, mye og hva spiser de? Vet ikke helt om jeg gir gutten min nok mat. Han spiser 3 måltider med grøt og middag. Og får melk mellom måltidene. Vet det er forskjell på barn men, hadde vært greit å sett eksempler på hva andre spiser.
Learning to fly Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg tror min spiser lite, men han får så mye han vil ha, og mer kan jeg ikke gjøre med det. Han ammes etter hvert måltid, han spiser to måltider med skive, og da spsier han en kvart til sammen. Han får ett måltid med frukt, får da en halv slik "joghurt" beger, middag må jeg ta sviskerpurre på tuppen av skjeen å få i han. Spiser da kanskje ti ts skjeer. Det er bare denne siste uken han har spist "så mye". Før dette var det gjerne bare en tredel av dette han spiste. Men han har alltid vært blid og fornøyd, rundt og god.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 06.30 - Mme 08.00 - Grøt og vann 11.30 - Brødskive, vann og evt. fruktbeger 15.00 - Middagsglass, vann og evt. fruktbeger 18.30 - Grøt og mme Min er nå 9 mnd, men vi hadde samme meny da hun var 8 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå