Snupi27 Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jenta vår er veldig tørr i huden sin. når hun bader bader vi henne i olje som vi har kjøpt på apoteket (uten parfyme) hun bader ca 2-3 dager i uka pga dette,, hun tåler ikke a krem da får hun utslett på hele kroppen. vi har prøvd en annen krem fra apoteket. den er i blå og hvit tube men denne hjelper heller ikke. (hun får hvertfall ikke utslett fra den kremen) er det noen tips å få som kan hjelpe..?
Gjest Ut på tur Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Den baby oljen vi har (babyline tror jeg den heter) kan også brukes som masasjeolje (kan sikkert din også) jeg tar litt olje i hendene og varmer opp og så gir jeg henne litt masasje. kan være litt mye for de små å få på hele kroppen samtidig så kan være en ide og dele det opp litt babyen liker kontakt og får fin hud
Gjest Ut på tur Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 kos dere, det er kjempe hyggelig
Learning to fly Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 prøv A-derma Exomega, eneste som hjelper her...Fikk den anbefalt fra apoteket . Min har bobler i huden pga tørrheten, og den hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå