Gå til innhold

hva skjer med kroppen min da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har jo "kronisk"mens murringer her jo....

fikk mensen denne mnd,på dag 35.ca 5 dager over tiden.Hadde før det hatt en del mens murringer.Over 1 uke siden den var ferdig,men fortsatt mye mens murringer....Tok faktisk en test og,bare for sikkerhets skyld.Neg.

Var veldig øm i magen under mens denne gang og.

Og litt stikninger har jeg.

Hvorfor i alle dager er det slik?

Lenge siden pilleslutt,og hatt regelmessig mens før det.Men de 2-3 siste gangene har den blitt et par dager lenger for hver gang.

Var hos gyn før denne mens(bare rutinekontroll,celleprøver ol)og tok ul.samtidig også.(ikke pga.dette,men rutine det og)Alt så da bra ut.

Hva i alle dager skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, alt er nok i skjønneste orden :-) siden jeg sluttet med pilla for 10 år siden, ble mensen veldig uregelmessig og murringene konstant. Ikke noe er galt, det bare er slik. Kan være at du som meg har sjøgrens syndrom kanskje? eller at det rett og slett "jobber litt" der nede.

Skrevet

jepp,får vel bare se det ann litt....men er ei stund siden pilleslutt,var regelmessig ei god stund etterpå....

Helt til vi ble prøvere.

SÅ kan være at jeg tenker en del på det at den blir forsinket,men skulle jo ikke hatt de murringene og ømheten i magen da...For tror jo ikke at jeg er gravid...

Skrevet

flere som har vært borti det?

Skrevet

Slutta med pilla for et par måneder siden.. fikk også veeeldige mensmurringer og stikkinger rundt EL og selve mensen.. Men tanta har kommet som de skulle.

Var sikker på at jeg var blitt syk eller noe sånt jeg! Litt hypokonder..;-)

Har mer menssmerter nå, men stikkingen har gitt seg..hodepinen som jeg også har hatt når tanta har vært på besøk er også borte..Så for meg var det både fordeler og ulemper med å slutta på pilla.

Får satse på at dette er siste besøket av TR for det nærmeste året!!

Hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...