RaPe Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Hvor langt var dere på vei da dere kjente den harde magen over skambeinet? Jeg trykker og trykker på magen hver dag, lengter etter å kjenne noe der inne. Det hele blir liksom mer virkelig da, og lettere å følge med på at det vokser der inne... Jeg er i uke 13 nå...
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 14 uke,men kun om morningen når eg sikkelig måtte på do.... heile dagen når eg låg på sofaen fra uke 16... og nå berre vokser og vokser den,kjenner den godt når eg står oppreist og...uke 20 i morra=) er deeeilig når den begynne og vokse...føler seg litt meir gravid,og ja,veit at der skjer ting..=) går ikkje rundt og berre føler seg små feit lissom...hehe...
OhMyGod!!! Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 er i uke 14 nå, å kjente det da jeg var nesten 13 uker på vei liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten kul da, men blir større for hver dag nå
Kosemamma´n Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har følt at magen har blitt litt større, men samtidig har jeg liksom ikke kjent noen ting når jeg har klemt på den. Var hos jordmor for første gang i dag, - 16 uker på vei. Hun fant livmoren med en gang, like oppunder navelen. - Jøss! Så langt oppe!!! Var visst ikke bare innbildning likevel Jordmor sa at det er ikke før om en måneds tid at småen virkelig begynner å vokse så det kjennes. Gleder meg!!!
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg klarer ikke kjenne noe selv, men jordmor kjente at den hadde vokst over skambeinet da jeg var der i uke 15.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jeg har det opptil navlen nå, er 14 uker på vei. -Og med nr. 2... Første svangerskapet så kjente jeg toppen av livmora like over skambenet når jeg var 13-14 uker på vei, er vel det som er rimelig normalt, i alle fall når man er førstegangs. Er nok ikke lenge før du selv kan kjenne lille klumpen i magen
RaPe Skrevet 14. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2007 Er 2.gangs, så synes egentlig jeg bør kunne kjenne noe snart...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå