Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Må jeg pumpe meg og kaste melken når jeg har spist litt løk? Er litt fersk på dette området...
BettyBoob Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 hmm... jeg bare holdt meg unna løken jeg... så slapp jeg å tenke på det i det hele tatt men det er jo ikke sikkert hun/han reagerer på det i det hele tatt da, men det er jo kjipt hvis det skjer!
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Hadde tenkt å holde meg unna løk jeg også. Men vi var på restaurant å spiste lunsj i dag, og da var det løk i eggesalaten. Så da spiste jeg uten å egentlig vite at det var løk i den...
MathildeC Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har spist loek hele veien, og jenta mi har ikke reagert. Husk det er ikke alle som reagerer paa loek.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jenta mi reagerte på løk, men jeg holdt meg unna så godt jeg kunne. Det med pumping vet jeg ikke noe om... Beklager!
yasmina Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Vet du at hun ikke taaler det ? Er ikke alle som reagerer. Ingen av mine har gjort det.... Og det er ikke noe poeng i aa holde seg borte fra en hel haug matvarer i tilfeller hun ikke taaler dte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå