Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Er gravid i uke 15, og har i den anleding tenkt mer og mer på at jeg vil ha en god og fin mammabukse klar til magen kommer.. Problemet er bare at jeg aner jo ikke hvilken str jeg skal bestille. Bruker str 26 i vidde og 32 i lengde i Lee bukser. Hva er det i str S/M/L? Takk for hjelpen om noen har peiling..
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Samme som meg det....bruker str xs/s, i mammabukser kjøper er s eller m... kjøp buksene litt store du...så har du og vekse i=)
Caramell, 3-barns mamma! Skrevet 12. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2007 Hehe, takk.. erfaringsmessig så blir det litt ekstra på lår/rumpe, så det er sikkert lurt..
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Hehe,vel for og sei det sann da,så går jeansen min omtrent opp til mitten av lår :S:S:S hehe.... så dei berre pakka vi vekk ei stund...trenger ikkje pine seg sjøl unødvendig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå