ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Chicco Jeg kjøper de på apotek. Men lurer på om kanskje babyutstyrsbutikkene har også? De har plast på baksiden for å hindre lekasjen å gå gjennom. Når det kommer melk på de, er det som om innholdet i de blir til en slag gele. Helt rart. Det kjennes ikke, synest ikke, er fortsatt like behagelig og blir ikke kaldt. Natusan sine - som jeg har å sammenligne med - renner det lett helt gjennom og de blir kalde når de er våte. De er som papir! Chicco er også innpakket i engangspakker i esken Mye bedre når en skal ha med seg et ekstra sett ut på tur. Blir ikke tilgriset i vesken eller lommen. Genialt!
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Dene gangen skal jeg også prøvde chicco sine. Fantes ikke når jeg ammet sist, tror jeg. Jeg brukte Avent sine sist, og de var kjempebra de også )
Gjest mphs Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ja helt enig de er bra. Jeg brukte mest chicco og noe medela ammeinnlegg sist.
J@h@ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Chicco er desidert best! Medela på annenplass synes jeg, men det kommer an på hvor mye man lekker. Jeg lakk veldig mye så disse var de eneste som noenlunde unnlot at jeg fikk melkeflekker, men må si at det skjedde en del ganger da! Om man ikke lekker så mye er nok Natusan sine helt greie.
YumYum2 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hva er prisen på disse chicco ammeinnleggene??
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. november 2007 En drøy 50 lapp pr pakke her hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå