Gå til innhold

Andre som sliter med tett nese?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli helt sprø jeg av å hele tiden være tett i nesa!! Ihvertfall hele ettermiddagen, og selvsagt når jeg legger meg. Klarer bare ikke å puste gjennom munnen hele tiden - blir helt tørr og ekkel i munn og hals osv... vet jeg skal være forsiktig med bruk av nesespray, og at man kan bli avhengig ved bruk over tid. Men tillater meg allikevel en halv dusj i hvert nesebor når jeg legger meg... har sikkert gjort det i minst to uker nå...

Har prøvd saltvann, men helt ubrukelig og veldig oppskrytt synes jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har hatt tett nese hele svangerskapet jeg, og har brukt nesespray like lenge... så jeg er avhengig av det! får ta en avvenning etter fødsel, nå er jeg avhengig av den lufta jeg får i meg;) saltvann virker ikke på meg heller...

Skrevet

jeg har vært sånn nesten hele svangeskapet, har begynt og roe seg nå da faktisk (er nå i uke 35), lurer virkelig hvor mange meter m tørkepapir jeg har brukt :-)

Helt avhengig av og ha vannflaska siden av meg på nattbordet.. og ha vinduet oppe, gjerne m ei vifte på, ellers føler jeg at jeg ikke får puste, våkner faktisk opp om natta og hiver etter pusten hvis vifta ikke er på... stakkar mannen min ligger fullt påkledd i pysj og sokker :-)

Skrevet

jeg har forresten ikke brukt nesespray..

Skrevet

jeg og har hatt det som deg ,utover på ettermiddagen/kvelden begynner jeg å bli tett i nesa også varer det til morningen,ikke noe særlig men men håper det gir seg for det er som du sier ganske slitsomt...bruker ikke nesespray forresten men det skal ikke være sååå farlig å bruke det, hadde det vært så ille så ville ikke gravide fått lov til å bruke det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...