Gå til innhold

Noken som veit?ang.salg av hus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fins det noken måte å undersøke om det går an å få solgt eit hus, uten å legge det ut for salg?Hvis dokke skjønner kva eg meiner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpte hus av en vi leide av. Det var ikke lagt ut til salg.

Skrevet

Ok.Men det, eg tenker på er å undersøke markedet for å eventuelt få solgt det huset vi bur i.

Skrevet

Dere får henge opp lapper i butikker og sånn da for å høre om det er noen som skal selge huset sitt snart.

Skrevet

Ja..men, det var å få sjekka om vi kan få solgt huset vårt eg ville.

Skrevet

Det er derfor man legger et hus ut for salg - for å sjekke om man får solgt det til den prisen man vil.

Skrevet

Ok.eg har aldri gjort dette før,så har ikkje peiling...Så ein er ikkje nødt til å selge det sjølv om ein legg det ut for salg?

Skrevet

man trenger ikke slege huset selv om det er annonsert. Selv om man får den prisen man ønsker. det som kan være lurt da er å avtale med megleren at det ikke koster noe dersom man velger å ikke selge. Hvis ikke sitter du med regning på alt fra 50- 150.000 for et salg som ikke ble noe av..

Skrevet

Ok.Kossen går ein fram for å få gjort noke sånn?

Takk for alle svar,forresten :-)

Skrevet

de fleste meglere går ikke lett med på en slik avtale, bortsett fra Notar. Dersom du ikke ønsker å bruke de, kan du jo foreslå at megleren får en hvis prosentandel av salgssummen over takst, imot at dere får oppdraget gratis dersom dere ikke ønsker selge. Her i oslo-området er det så stor konkuranse blandt meglerene at mange er med på en sånn avtale.. kommer litt ann på hvor du bor sikkert også :o) lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...