Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Snuppa har fått ny time til røntgen på Ahus den 22.nov.. Da skal de se om hoftene har utviklet seg slik de skal. Hun har brukt puta i 2mnd, så det er ikke allverdens lenge, men begynner å bli skikkelig lei... blir litt lettere med påkledning også..
Spira31 Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Heldig! Me har fått time på SUS te det samme, men 2 januar...så det e jo ein stund te det då! gleder oss te det ja!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 åååh heldiggris:)) håper for din skyld at du får av puta:)))) Krysser fingrene for deg jeg!! Her har snuppa hatt puta på snart 3 mndr. Fikk den på dagen etter at hun ble født. Kan nesten ikke vente til hun skal få den av.. HATER den puta.. men alt for at hun skal bli frisk...!!! her SKAL hun ha den på til hun er 4,5 mnd. Ikke snakk om å få den av før.. så da er det bare å smøre seg med tålmodighet.. Skal få time en gang i januar.. så jeg går bare å krysser fingrer og tær for at hun er frisk da....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 spira så lykkelig, du har post
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 snuppa her var 4 mnd når hun fikk den på, så det var ganske sent. Det ble ikke oppdaget før 3 mnd kontrollen.... Heldigvis har tids gått fort. Mener det er veldig høy prosent som blir bre etter bruk av puta, så det går nok bra for alle tre:-) (selv om dere har litt lengre tid igjen.) Krysser fingrene for dere i januar jeg da....
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Jenta mi blir kvitt puta 26 nov:) Hu var frisk i hofta når vi var på kontroll for 4 uker siden., men ortoped sa det var vanlig med pute i 3 mnd. Så nå skal vi på ny ul den 20, og tilbake til ortoped den 26, og da skal puta vekk:) Her er venstre hofte litt steil pga setefødsel....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 ååh må være herlig å ha en dato der du VET at puta kan legge bort!! =) *drømme drømme*... Her er det høyre hofta, og venstre hofte er utsatt.. dette pga. seteleie. men jeg tok ks. På 6 ukers kontrollen kjente en lege på hoftene, sa hun ikke kunne kjenne noen feil. så hun kan nok ha vært frisk lenge hun. Men her SKAL man ha puta på til en er 4,5 mnd. Får heller ingen sjekk eller oppfølging. Dette var en time jeg maste meg til hos legen på helsestasjonen. Har ringt og mast på sykehus om evt. litt informasjon og mer oppfølging enn en pute på jenta mi og snakkes om 4,5 mndr! ja.. slik var det så å si.. Har også ringt maange ganger for å spørre om når jeg har time.. men jeg fikk beskjed om at jeg fikk time når det nærmet seg, så jeg trengte ikke ringe mer.... Det rareste av alt er vel at spira her som skrev tidligere har fått time på SUS for LENGE sia.. den 2 januar.. og hun fødte to dager etter meg. Imens jeg har ikke fått noen som helst time.. og vil heller ikke få noe før til neste år..............
Minigull07/11 Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Vi skal på Ahus den 22.11 vi også.. Jenta mi skal ta UL av hoftene.. Farmor har sykdommen og kusina mi lå i pute! Håper jenta mi slipper dette!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 krysser fingrene for deg jeg, minigull07 ;) Håper hun slipper ja!! =)
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 12. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 12. november 2007 Får krysse fingrene for deg og meg den 22.nov jeg da.... Vet ikke hvilket klokkeslett vi ha time ennå... Flere av mine venninger har vært på UL med hoftene til barna og der var det ikke noe, så det er ikke sikkert det er noe. På snuppa var legen så usikkker at han valgte at hun skulle bruke pute for sikkerhetsskyld.. ( Han var helt sikker på at hun ville være bra etter 2 mnd, så får vi se om han har rett da..)
sk85 Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Gullet mitt fikk puten av for snart 2 uker siden.. 2,5 mnd gikk hun med den.. Alt går bare mye lettere nå når puten er borte. Gled dere
Minigull07/11 Skrevet 12. november 2007 #12 Skrevet 12. november 2007 Tusen takk! Krysser fingrene for deg også.. Får håpe snuppa slipper å gå med den puta mer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå