Gå til innhold

Jeg tror det spøker hjemme hos meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen var gutten hos faren sin. Jeg var hjemme alene og leste til eksamen.

Leiligheten jeg bor i, er ikke særlig stort. Det er ca. 55 kvm, og er passe for meg og sønnen min. Det er en kjellerleilighet i et gammelt hus (som de holder på å pusse opp).

Altså....innimellom når sønnen min har lagt seg, så pleier jeg som oftes å se på mine faste prog. Og av og til får jeg frysninger...helt uten grunn. Men da får jeg bare gåshud et sted, ikke over hele kroppen. Som den ene gangen, så fikk jeg gåshud bare på leggen på den venstre fot, og en annen gang på den ene armen.

På lørdag var jeg ute på kafe med en venninne. Kom hjem i 20-tiden. Gjorde det jeg alltid pleier å gjøre. Ta av sko, henge jakka på plass, låse døren og slukket lyset ute i gangen.

Men så neste morgen da jeg våknet på søndag, oppdaget jeg at lyset ute i gangen var på. Jeg var sikkert på at jeg hadde slukket lyset, for det er blitt en vane etter at jeg har flyttet dit. Det lyset er alltid avslått fordi jeg prøver å spare strøm. Men iløpet av natt til søndag, hadde lyset slått seg på.

Tenkte at det kanskje var jeg som bare hadde glemt det, men jeg var sikkert på at jeg slo det av dagen før.

Så....tror dere det spøker hos meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det finnes mye mellom himmel og jord enn vi vet om, slike fenomener hender ofte hjemme hos meg, plutselig blir musikken min skrudd jkempehøyt opp når jeg sitter i andre enden av rommet langt fra anlegget(har ikke fjernkontroll til det),lys jeg mener var slukket er plutselig på, ting jeg la en plass er plutselig en helt annen plass, dørene åpner eller lukker seg plutselig, rare lyder og plutselig kulde..Som oftest prøver jeg å avskrive det og tenke at det er sikkert en fornuftig løsning på alt, men noen ganger blir jeg skikkelig husredd og uansett hvor dumt det kanskje virker pleier jeg å da si høyt at (feks det med musikken) lucas sover så slik må du ikke gjøre for da kan han våkne... ja jeg vet det høres teit ut men det beroliger meg og om det faktisk er noe hær utenom meg og lucas så viser jeg at jeg er klar over det og at jeg er vennlig innstilt..

Så om du tror det spøker så kan du prøve å bare si høyt det du tenker, selv om det kanskje føles helt teit ut så føler i allefall jeg at det hjelper litt bare det å høre min egen stemme si noe når noe skummelt skjer..;)

Skrevet

Foreløpig er jeg ikke særlig skremt. For dette har ikke hendt før, og dette er første gangen jeg ser tegn til at det spøker hos meg.

Jeg tror ellers ikke så mye på det. Jeg er heller ikke noe særlig lettskremt. Men dette gjorde meg litt bekymra. men jeg skal nok følge rådet ditt og gjøre som du gjør.

:D

Skrevet

Skjønner den ja:) Uansett om det er noe dær eller ikke virker det i allefall beroligende å høre sin egen stemme når man sitter alene og opplever smårare ting, demper nervene litt:)

Skremmer meg ikke så mye det som skjer hær heller, eneste gangene jeg syns det er ekkelt er når jeg oppdager at ytterdøra jeg garantert låste plutselig er ulåst, låser den alltid fordi jeg bor nære veien og noen ganger har det skjedd at fremmede har gått rett inn og det er litt ekkelt..

låser alltid døra og kjenner deretter på den for å være sikker på at den er låst, så når jeg skal ut å ta en røyk oppdager jeg plutselig at den ikke er låst lengre, DET er skikkelig ekkelt:S

Skrevet

Det spøkte hos meg også. på ett år så ødela spøkelse:

1 Varmepompe

2 bærbare pc

2 mobiler

1 varmekabel

1 musik-annlegg.

1 TV

og det er bare i min del av huset. i resten av huset er det sikkert like mye som har blitt ødelagt.

vi hadde åndutdriver her. og når han fjærna spøkelse så ble TV ødelagt....

om det er spøkelse hos deg eller ikke vet jeg ikke, men murligheten er jo der. for det er ganske mange av dem

Skrevet

Det var ett ille utrivelig spøkelse da:O

Hva som enn er hjemme hos meg tror jeg er veldig vennlig av seg, kanskej det ikke er spøkelse engang, men en slik skytsengel eller beskytter eller hav de kaller det..

Skrevet

skal vi bytte spøkelse?

Skrevet

nei jeg vil ha mitt snille spøkelse jeg, har ikke råd til å få så mye ødelagt;)

Skrevet

nei, ikke jeg heller. men jeg syns det er passe råttent av deg og la meg ha all trøbbelet alene. nå har jeg hatt han her 1 år. nå er det din tur

Skrevet

Jeg tror spøkelset ditt nettop tok turen over til meg:O

Jeg la nettop KUN hvite klær i vaskemaskina og de kom ut rosa!!!:o

har saumfart maskina men var ikke noe i den som kunne gjort klærne rosa og alle klærne var KUN hvite:O

ÆÆÆÆh nå eksisterer det ikke ett eneste hvitt plagg til meg jo.. og lucas blir litt jentete i klesveien framover:P

Skrevet

haha... sånn går det når man er så slem som du og ikke vil dele på byrden.

lucas blir lucasline fra nå av... hehe..

rart at det kan skje

Skrevet

fniiisæ:P

ja fatter det ikke, det var ikke ett eneste rødt eller rosa plagg i maskina når jeg saumfarte den :S

Skrevet

hm.. kansje det hang igjen rødfarge etter sist gang du vasket? når jeg åpnet den lille luken nederst på vaskemaskinen hos meg så fant jeg en baby sokk. kansje det er noe slikt som har gjemt seg hos deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...