Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Var på kid i dag ( 40 % på alt nå...) og kjøpte en ny dyne til junior.. så når jeg kom hjem at det var høie fiber dyne.. hadde egentlig tenkt meg dun.. Usikker på om jeg skal bytte den eller ikke bare lurer på hva som er "best" av dun og fiber egentlig...?
Mrs. Bouquet Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Uten tvil dundyne. Midden trives dårligere i dun, den gir bedre varmeregulering, og den holder seg like fin etter vasking og tromling. Fibrene har en tendens til å miste strukturen etter en stund. Hadde byttet jeg,
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Slenger meg på denne og spør videre: Hva med ulldyne?? Har kikket på det, og det virker jo kjempebra :-) Men noen med erfaringer??
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 ulldyna er super:) kan brukes sommer og vinter,former seg etter kroppen å regulerer varmen
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Hvor har du kjøpt?? Jeg har kikket på bånsull og ullkorga, får man andre steder også??
kua kalva,drektig igjen Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 hansen og dysvik har ulldyner
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Men da bærer det dit for å se på dyne :-) Har blitt en skikkelig ullfrik etter at snuppa ble født, det er jo bare helt genialt(og ikke minst naturlig).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå