*3 gutter i hus* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Lurer på hvor mye jeg kan få?? Er alene med omsorg for 3 barn snart og vil studere....på kalkulatoren til lånekassen stod det at jeg kunne få ca 8000,- i mnd...men dette var uten foreldretillegg?? el? noen som studerer m 3 unger her? m el uten sambo.....jeg er snart sambo og han tener under det som skulle ha noe å si....
*3 gutter i hus* Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2007 8800,- sa den jeg kunne få...stemmer dette for noen?????
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke helt peiling når det blir flere enn ett barn, men tror du vil få mer for hvert ekstra barn. Ring lånekassen og spør dem, det er lettere enn å finne fram på nettsidene. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå