Gå til innhold

stipend noen som har dette?? hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor mye jeg kan få?? Er alene med omsorg for 3 barn snart og vil studere....på kalkulatoren til lånekassen stod det at jeg kunne få ca 8000,- i mnd...men dette var uten foreldretillegg?? el? noen som studerer m 3 unger her? m el uten sambo.....jeg er snart sambo og han tener under det som skulle ha noe å si....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8800,- sa den jeg kunne få...stemmer dette for noen?????

Skrevet

Jeg har ikke helt peiling når det blir flere enn ett barn, men tror du vil få mer for hvert ekstra barn. Ring lånekassen og spør dem, det er lettere enn å finne fram på nettsidene.

 

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...