Truseprinsesse Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Som de fleste av dere har fått med dere, er jeg nå tre dager over tiden. I går kveld da jeg la meg hadde jeg en merkelig følelse i magen som jeg ikke har fått før. Varte ganske lenge også. Kjentes ut som om magen var sliten av å ha tatt mange situps eller noe sånt. Men jeg har ikke trent noe. Helt merkelig. Da jeg gikk til skolen i dag, fikk jeg veldige mensmurringer. Sånne som jeg normalt ikke har før dag to eller tre av mensen. Skikkelige kraftige. De varte en times tid. Jeg kjente også at det ble vått i trusa(sorry detaljer) og trodde at mensen endelig kom. Men neeida. Da jeg kom på do var det bare veldig tynn utflod der. Da jeg dro hjem igjen hadde jeg fått de testene som ble anbefalt her for noen dager siden som skulle vise positiv ved mindre hcgmende. Men den var negativ og det var også en annen billigtest jeg har. Skulle egentlig teste i morgen, men siden den nye testen kom så prøvde jeg. Men nå skjønner jeg altså enda mindre enn i går pga de kraftige menssmertene jeg fikk tidlig i dag. Noen andre som blir noe klokere? Hvordan går det med dere?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Åh, så rart! Akkurat sånn har jeg det også! Er også 3 dager over IKM. Har ikke så vondt jeg da, men det stikker litt i både høyre og venstre side innimellom. Jeg går konstant på do, ikke for å tisse, men fordi det kjennes ut som at NÅ kom mensen. Men det er bare ekstra mye utflod, helt hvit. Jeg har også bestilt meg tester, men de har ikke kommet ennå. Bestilte på søndag fra billige-tester.no, og håper de kommer snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå