Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Virker som om Camilla liker kald mme men ikke varm eller lunken. Prøvde å gi henne vanlig lunken mme i går, men den kom i retur så fort den kom i kontakt med munnen hennes. Men i dag så prøvde jeg med romtemperert og kald mme, da får jeg faktisk i henne noen slurker (som er virkelig fremgang!) Det er vel helt greit å gi kald eller romtemperert mme? Noen som vet?
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hei. Tror ikke det gjør noe. Her blander vi jo kokt kaldt vann med varmt vann for å få den passe temperert. Men så vidt jeg vet så lenge de drikker vanlig vann og tåler det så mener jeg de også kan få vanlig vann blandet med erstatning. Sanasol: har du noen formening her?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det er helt greit :-) Det er bare når de er veldig små at magene kan bli litt i ulage av det, men nå er Camilla såpass gammel at det ikke gjør noe. Egentlig så er det vel bra å venne de til litt kaldere drikke, de skal jo starte med vanlig melk fra 1 års alder og den skal de vel få kald?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 tusen takk for svar jenter :-) Hadde ikke tenkt på det at hun etterhvert uansett skal begynne å drikke kald melk, så kanskje likegreit å venne henne til det allerede :-) Når hun først er så sær mener jeg :-) Har gitt opp å amme henne på dagtid iallefall, egentlig helt greit når jeg har blitt vant med tanken....så nå er det øvings på tutekopp for alle penga her hjemme. Skal forsøke tipset ditt Sanasol om å være standhaftig mot en type kopp i minst et par uker, så får vi se om det fungerer eller ikke ;-) Har tatt ut antispill delen i tutekoppen, sånn at hun iallefall skjønner at det er drikke i det, så får vi lære henne å suge skikkelig senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå