Gå til innhold

Til dere som har født, ang sykehusbagen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter nå her å pakker og skriver opp hva jeg må huske å pakke ned og kjøpe inn. Har dere noen erfaringer om hva som man absolutt ikke klarer seg uten på sykehuset og hva man ikke trenger i det hele tatt. Tenker da på dere som har vært på barsel og ikke pasienthotell.

Ser frem til mange tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deodorant! Jeg glemte å pakke ned min, og det var ikke så koselig, svetta en god del etter fødselen, og følte jeg gikk rundt og stinka... Dessuten trenger en nok klesskift, av samme grunn (t-skjorter og ei jakke er godt å ha). Jeg hadde med meg egne bind, men det trengtes ikke, da de hadde bind på barsel (vet ikke om det er ulike rutiner på dette på forskjellige sykehus?)

Og så er tøfler/innesko veldig viktig.

Kommer ikke på mer i farten.

Lykke til!

Skrevet

Mykt toalettpapir!

To kosebukser.

AmmeBH

Ammetopp

Sovepropper til ørene, hvis du får avløsning noen timer(flermannsrom).

Ikke ta med:

Parfyme(både for å ta hensyn til andre pasienter og lille babyen...)

Mye unødvendig stæsj...

Skrevet

Balsamspray!!! Håret er et eneste stort korv etter fødselen! Energidrikk... Lester... Veldig greit når du ligger og skal føde... Jeg ble veldig kald på føttene. Hårføner... Så slipper du bl.a. å tørke deg nedentil med papir. Veldig kjekt. Sandaler, klesskift, ammeinnlegg, ammebh, toalettsaker... Klær til beibien... Kjøreklær til hjemturen... Tja.. det er i grunnen det jeg kommer på nå i skrivende stund. Håper jeg selv husker å pakke ned dette, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...