Bebbiss Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Det viser seg at Bebbiss skal få en jentebebbiss ) Alt så bra ut så jeg kan senke skuldrene og nyte tiden fremover. Men dumme jordmoren strøk 8 dager av graviditeten min, så nå står jeg med termin 22. april i stedet for 14. Dumme dumme jordmor ;o) Kjenner jeg er litt lettet over overstått UL. Det er jo første ordentlige helsesjekken for den lille så da er det godt å vite at alt ser bra ut så langt i hvertfall )
Noramor+Sara kommer i april Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 gratulerer med jente baby i magen;-) detblir kjempefint,nå kan du nyte tida godt framover! jeg har termin utifra en tidlig ultralyd i uke 10 den 20 april,skal på ultralyd på mandag! Spent jeg og!! Lykke til videre!
Bebbiss Skrevet 15. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2007 Mange takk ) Gleder meg stort! Fikk forresten med to bilder fra UL'en på RH - et av hodet OG et av kjønsorganet til ungen....!!!!! Er ikke DET litt spesielt da? Assa - greit å få høre at det er det ene eller det andre, men jeg trenger da ikke et bilde av dåsa til jentungen....! Ble så satt ut at jeg bare tok imot og la bildet bakerst i mappen min.
Lita jente på vei :-) Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Gratulerer med jente i vente :-) Jeg var på UL i går og får visst også jente :-) Fikk 5 dager lengre å vente jeg også, og ender nå på 21. april :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå