Gå til innhold

Fotografbilder i julegave

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta bilder hos fotograf av knerten, og så skal besteforeldrene få forstørrelser i julegave. Bør man ramme inn bildene eller tror dere de foretrekker å kjøpe ramme selv? Kjøper man noe i tillegg eller er et sånt bilde nok? Gir man bildene til tanter og onkler og andre nære familiemedlemmer også, eller bare besteforeldrene? Tenker jo å sende julekort med bilde tatt hos fotograf, så da er vel det kanskje nok til tantene? Henger dere opp slike nevø-bilder hvis dere får eller er det egentlig en tullegave som blir liggende i skuffen på linje med te og duftlys...? Er vel store forskjeller her, men hva gjør DERE?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her forstørret vi opp bilder av Tobias og gav til besteforeldrene til jul ett år. Vi hadde med ramme på - vet jo hvilken stil de har og hva de liker + det ser mer "ferdig" ut med ramme syns jeg.

Vi gav ikke til tanter/onkler - vet selv at jeg hadde ikke kommet til å henge opp bilde av deres barn på veggene...holder i massevis med julekosrt med bilde på:o)

Skrevet

...og såvidt jeg husker gav vi bare bildet til jul det året.

Skrevet

Vi har gitt innrammede fotografbilder til besteforeldre, ikke til tanter og onkler av barnet. Syns det holder. Tanter og onkler har heller fått julekort med bilde på. Det er jo lett at man føler seg litt forpliktet til å henge opp bilder man får også..... Jeg tror nok besteforeldre syns det er stor stas med bilder av barnebarna, men hvor stas det er blant tanter og onkler, vil nok variere.

Skrevet

Svigerbror og kona spurte oss om vi ville ha bilde i forkant, og ga klar beskjed om at det var veldig lov å si nei. Vi ville ha av nevøene våre, og har bildene framme. Selv har vi gjort det samme: tante og onkler har blitt spurt om de vil ha bilde.

Skulle gjerne gitt med ramme, men er så dyre gaver at vi ser ikke råd til det... Dessuten vet jeg at flere av de ville byttet rammene uansett.

Blir kun bilde i gave, koster såpass mye.

Skrevet

Nei, vi gir ikke til tanter og onkler

Ja, vi gir med ramme

I fjor ble det brudebilder til foreldre, svigers og mannens besteforeldre. Alle i ramme.

Skrevet

vi satt på rammer sist år. i år er det kun mamma og pappa som får. Med ramme. Vet jo hva de har fra før.........

i år får de andre barnehagebilder............

Skrevet

skal du gi til så mange blir du ruinert.

Vi gjorde noe ulovlig sist år. Vi scannet de og gav bort til en onkel og oldemor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...