Gå til innhold

Ole Brums babyklubb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett reklame for Ole Brums babyklubb lenger ned på siden her og har så lyst til å melde lille baby inn i klubben....men babyen er jo ikke født enda så da er det kanskje litt tidlig å melde han inn i en bokklubb?! =)

Synes at velkomstpakken er så fristende og er vel egentlig redd for at vi får en annen velkomstpakke om jeg melder han inn senere.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi nettop meldt Celine inn så arver babyen de bøkene =)

Kjempe fine bokpakker

Skrevet

Har det akkurat som deg! Har sååååå lyst å melde inn snuppa NÅ, men hun blir ikke født før i januar...! Veit ikke helt hva jeg skal gjøre... Er jo så fin velkomstgave!

Skrevet

Hehe, godt å lese at det ikke bare er jeg som er en smule utålmodig da =) Vi får ringe å høre om vi kan melde inn våre ufødte barn =)

Skrevet

Knøttet er innmeldt og første pakken mottatt :) Jeg skrev bare mitt navn og termindato i bursdagsfeltet til babyen... Tok bare litt over en uke før jeg hadde pakken... Bestilte via sms forresten!

Kjempeflott pakke :)

Skrevet

Jeg har nettopp meldt inn den lille. Er 35+3 så ikke så lenge igjen.

Skrevet

Jeg har også meldt inn mini, det står jo "deg som har små barn eller er gravid" hehe.. Gjorde dette før helgen, så venter på pakken :)

• 2 måneder senere...
Skrevet

hehe jeg er vist og av den utolmodige typen... måtte melde lillegutt inn. har ikke termin før starten av mai, men men... :0)

Skrevet

Har meldt inn eldstesnuppa her jeg (hun er to år) og tenkte å spare på tingene til babyen kommer til sommeren. Eldstesnupp er med i den andre Ole Brum Bokklubb også, så for hennes del spiller det ingen rolle :) Jeg meldte meg inn pga stellevesken og den babyboken jeg, hehe... :)

Skrevet

Meldte meg inn når jeg var under halveis jeg....

Fikk en fin stelleveske og fødselsbok og greier...Mye du får for lite penger igrunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...