Gå til innhold

Flere som har vondt i halebeinet allerede?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker dette fra sist gang jeg gikk gravid, men da var det snakk om de siste 2 mnd av svangerskapet at jeg fikk vondt i halebeinet hvis jeg hadde sittet litt for lenge, eller hvis jeg hadde gått en liten tur og skulle sette meg ned.

 

Nå er det sånn igjen, men jeg er ikke lenger enn 20 uker på vei... Hva kommer det egentlig av at man får vondt i halebeinet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg har det, jeg sliter med bekkenløsning og fysioterapauten sa at dette hadde en sammenheng.

Jeg er kun i uke 14, men har en fra før.

 

 

Skrevet

Uffda.. Bekkenløsning? Jeg kjenner ikke noen andre smerter, så jeg vet ikke om det kan være det med meg. Hadde vondt i halebeinet sist også, men som sagt var det på slutten, og hadde da heller ikke bekkenløsning.

 

Pleier det å starte med vondt i halebeinet hvis man får bekkenløsning?..

 

Beklager hvis jeg spør dumt :o)

Skrevet

Ja jeg har en veninne som kun haddevondt i halebeinet og det var bekkenløsning.

Jeg har selv vondt i bekken, rygg og halebein. Sliter veldig både på jobb og hjemme.

 

Ta deg en tur til lege for henvisning til fysioterapaut, kanskje de kan hjelpe deg.

Skrevet

jeg vaska huset for snart 2 uker siden, etter den dagen så har jeg nesten ikke greid å snu meg i senga pga smerter i halebein og nedover i rumpa. blitt litt bedre nå, men til tider vanskelig med å reise meg opp. pratet meg fysioterapeuten min og han sa at det var tegn på bekkenløsning, og jeg som bare er 12+ 3..uff..uff..så smerter i halebeinet kan tyde på det sa han..noen som veit om det kommer til å bli værre siden jeg har begynt nå?

Skrevet

Jeg har bare vondt i halebenet. lege og fysio sier det er bekkenløsning. er i uke 25 vært sykmeldt fra 17.

Skrevet

Hmm kan det være begynnelse på bekkenløsning da?... Håper ikke det, men man vet jo aldri. Har hørt om bekkenlåsning også, noen som vet hvordan man merker forskjell?

 

Jeg får vel bare se hvordan det går. Er ikke noen krise enda, men nok til at jeg kvier meg litt for å sette meg ned etter å ha gått en liten tur på 30 minutter. Jeg har ikke vondt noen andre steder foreløpig. Håper det fortsetter sånn..

Skrevet

Å nei, håper ikke vondt i halebeinet alltid betyr bekkenløsning. Har det litt av og på nå. Men jeg har ikke tenkt så mye på det, for jeg har det i perioder når jeg ikke er gravid også. Særlig når jeg f eks sitter og leser mye og så reiser meg opp eller flytter på sittestillingen. Har også merket det etter spinning hvis jeg ikke har vært der på en stund eller har vært mye på det. Jeg er forresten bare 15 uker. Har også kjent et par ganger at det så vidt har stukket litt nedover i setet når jeg har gått tur.

Skrevet

oida....... :| det var ikke morro å høre, sitter her med vondt selv jeg nå....sitter/ligger hele dagen pga kvalmen min, så blir jo belastning da....

Skrevet

Jeg har også vondt i halebeinet. Får det av å sitte på kontorstol på jobb, så har tenkt å prøve å sitte på en pute eller noe. Fikk det allerede i uke 8, men ble sykemeldt fra uke 10 til 18 og da merket jeg ingenting. Nå jobber jeg litt igjen, og vips var det tilbake!

 

Noen som har noen gode triks for at det ikke skal være så vondt? Sittestilling, sitte hardt/mykt, osv osv???

Skrevet

jeg har også vondt i halebeinet... er på skolen mandager og tirsdager og sliter med å sitte i ro så lenge... beste for meg så langt er variasjonen av å kunne reise meg og tasse rundt litt eller bare stå , istedenfor å sitte i ro time etter time..

Skrevet

ohja, hos meg har det begynnt med vondt i halebeinet i uke 9. og det har utviklet seg til en stygt bekkenløsning.og jeg er nå kun i uke 13. grusomt er det og sååååå vondt. har ikke hatt det med første barne mitt. rare greia....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...