Gå til innhold

Er det noen her som har handlet noe på amazon.com?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst å bestille noe ting i julegaver og lurer på om noen vet hvor lang tid det tar før an får det? Sånn at jeg hvertfall til jul. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte pensumbøker der da jeg gikk på master, tror det gikk forbausende kjapt egentlig. Men lurer på om det er litt ulike priser totalt, slik at du får det raskere om du betaler litt mer (etter noen dager- opp til en uke). jeg betalte laveste pris, og da tok det nok 2-3 uker.

Skrevet

det kan ta litt tid om du bruker billigste forsendelsen, 2-3 er vel det det har tatt for meg også. jeg pleier å bruke alternativet i midten; man får som regel 3; vanlig, litt raskere og tilsvarende bud.

amazon.co.uk er kjappere - hehe logisk siden de sender fra england :)

Skrevet

Takk for svar!

Da får jeg det hvertfall før jul, det var i grunnen det jeg lurte på om jeg fikk. :-)

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar!

Jeg har også kjøpt fra England og det tok bare 4 dager. Kjempe fort, men hadde lyst å bestille fra USA da det er mye billigere der.

Skrevet

Fra england tar det under en uke, er raskere å kjøpe derfra enn fra norske nettbutikker ofte!

Fra USA kan det ta et par uker, jeg ville bestilt før desember for å være sikker.

Skrevet

Jeg har kjøpt flere ting. Veldig enkelt og greit. Kjøpte bla fransk dvd til jentene mine. Bebe Lilly. sjekk det ut. Utrolig artig for jenter. Det kommer vist med norsk utgave også :) Lykke til og si ifra hva du synes om Bebe Lilly.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...