Gå til innhold

Jeg trenger hjelp!! Please!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min på straks 5 mnd (neste mandag) har begynt å våkne flere ganger hver natt og gråter.

 

Jeg har begynt med grøt, ca. 6 babyskjeer hver kveld + litt sviske pure etter maten og mm .

 

Han pleier og sovne i mellom 2000-21.30 og sover kanskje 1 times tid, så legger jeg meg med han etterpå.

 

Som regel sover han fint, og jeg ammer alt mellom 1 - 2 ganger pr natt, men de siste dagene våkner han nesten hver time, roer seg med puppen, men veldig slitsomt for meg og ha sånn uavbrutt søvn.

 

Bør jeg øke grøt mengden eller kan det være tenner som klør nede i gommene ???

 

Noen med tips / råd ??!!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har en ide om hva det er og what to do ?

Skrevet

Største jenta mi var sånn etter vi innførte grøt, det gikk over av seg selv etter en liten stund.

 

Skrevet

Har ikke noe annet råd enn å holde ut. Husker at jeg slet med det samme når sønnen min var rundt 5 mnd. Og jeg husker at omtrent samtlige inne på småtroll 0-1 som hadde babyer på samme alder slet med det samme.

Skrevet

Tenner kan forstyrre nattesøvnen veldig.

 

Vondt i magen pga grøten? Noe han evt ikke tåler? Våknet han også før du introduserte grøt, eller er det noen sammenheng der?

 

Skrevet

i c ..... ok, takk for svar hvertfall :) Får bare håpe det gir seg snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...