Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 http://www.2play.no/video/4892
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 12. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 12. november 2007 http://www.2play.no/video/6689 Jaja, da vet vi at vi ikke skal amme... Makan til fyr sier jeg bare.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Åhhh, han virker ikke helt klar i hue. Er vel ikke amming som ødelegger puppene, men hormonene, er det ikke ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå