Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 ..mamma var en LITEN smule småskuffet over at vi hadde planer om å gifte oss kjapt og enkelt..så etter en hel helg med småprat og tilløp til diskusjon så kom vi omsider fram til en god løsning... Så får hun stelle i stand en fest ( liten vel og merke) for sin eldste datter... Så nå blir jeg frue 31/12. Må vel ut å kjøpe en eller annen kjole uansett til den dagen...to fluer i en smekk! :-D Lov å koste på seg noe fancy til nyttårsfesten med GOD samvittighet...mamma vil jo spandere! :-DD
Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ville aldri giftet meg på en slik dag. Nyttårsaften, juleaften, st.hans. Om det skulle gå i vasken om noen år svir det enda mer. Nyttårsaften feirer man jo om en skulle blir skilt vil den dagen alltid være "bryllupsdagen". Dager for vemod kanskje om noen år? Nei takke meg til en helt vanlig treig dag. Men det var da noe helt annet. Lykke til med giftemål Ugl@.
Gjest Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Nå er det ikke alle som blir skilt heller da heldigvis.. Sannsynligheten for at jeg og gubben skal holde ut med hverandre er svært store: Dels pga at vi begge har foreldre som fortsatt er gift og dels at vi tåler konflikter godt uten å la det "ta helt av".... Motgang, problemer og sorg hører like mye til i livet som medgang, velstand og lykke.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Ønsker deg lykke til! Høres koselig ut:)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Haha, må bare le av deg, Ugla. Sjansene for at dere kommer til å holde sammen er sååå store de altså? Er vel ikke så lenge siden du satt høygravid å brølte her inne at alt var over mellom deg og han:-)
Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Spiller vel ingen rolle hvilken dag en gifter seg på vel. Ønsker dere lykke til )
Sånn kan det gå Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Om det at dere har foreldre som fortsatt er gift skulle vært noen indikasjon på at dere heller ikke vil bli skilt så skulle jo skilsmisseraten aldri økt noe sted...*ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå