Reflexia Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 jeg ønsker meg symaskin, og treningstøy...
ana baroma Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 I fjor ønaska jeg meg positiv graviditetstest, og det fikk jeg jammen meg:) I år aner jeg ikke... Fint vær og en fredelig julefeiring kanskje?
Prish Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 SNILLE BARN! Ellesr ønsker jeg meg symaskin, toppgevinst i lotto, stavmikser, kjøkkenmaskin og kakeform.
Den drygaste Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 jeg ønsker meg en svart skinnjakke jeg har funnet på denim gallery tatovering gavekort på black design (trenger sårt nytt servise!) sengetøy og gode varme pledd som matcher resten av stuen (de vi har nå er turkis, og stuen vår er brun!)
mammaen til Lukasgolle Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg ønsker meg en sånn pose som man varmer i microen til å legge på stive skuldrer..hirsepose er det de heter?!
Gjest otilie79 og gojentene<3 Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 En ny start i livet
Gjest Dick Laurent is dead Skrevet 12. november 2007 #7 Skrevet 12. november 2007 Endelig kan jeg si det jeg og: snille barn. utover det hadde noen dvder og et nytt hjemmekinoanlegg gjort seg.. og noen klær.. og ny seng.. og..og.oo.g.gogogog
lenej :o) Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 hmm.. eg har symaskin, stavmikser, kjøkkenmaskiner, vaffeljern - ja, det meste..!! så eg har rett å slett ønska meg gavekort på bohus..!
hegelina Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 hmmm... jo nå skal du høre: et hus, et helt eget hus til oss som vi kan gjøre akkuratt hva vi vil med( er så lei av å spør om lov til å gjøre ting innvendig og utvendig..) ellers kunne jeg tenkt meg å få sponset resten av sertifikatet... er greit å ha lappen når du har 2 unger og lite bussmuligheter... ¨ å vinne et par millioner i lotto(slik at hvis vi ikke får det andre, kan jeg kjøpe det selv =) ) ellers så ønsker jeg meg en kenwood major kjøkkenmaskin kjøleskap m frys oppvaskmaskin..... ++++++++++ jo, og fred på jord selvfølgelig =)
RompeRock Skrevet 12. november 2007 #10 Skrevet 12. november 2007 Gavekort på klær (jeg trenger å fornye meg litt) Ski (håper at bonusen til samboer kan gjøre at det ønsket blir oppfylt ;o)) Ellers er alt kjærkomment Vi har ikke overflod av ting og tang til leiligheten, så vi ønsker oss litt sånn stæsj også. Vi har bodd sammen i 6 år, har begge passert 30, men eier ikke kaffekopper, skåler, kakespade og annet sånt småborgerlig stæsj... ;o) Ellers vil jeg også gjerne vinne i lotto. Uten at jeg er nødt til å tippe først, helst... )
3 blå Skrevet 12. november 2007 #11 Skrevet 12. november 2007 Jeg ønsker meg en kjæreste En som ligger under juletreet pakka inn i rød sløyfe som jeg skal dele resten av livet med Ellers så trenger jeg håndkler, suppeskåler og sofaputer...hehe. Er nok mer trolig at jeg får det igrunnen
Reflexia Skrevet 12. november 2007 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2007 kjæreste ja,hmmm kan jo sende svogeren min ferdig innpakka med posten...hehe
Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2007 #13 Skrevet 12. november 2007 Et gavekort på klær og barnefri når jeg bruker det.
*Rutletutt* Skrevet 12. november 2007 #14 Skrevet 12. november 2007 Dyrberg/Kern smykker Støvletter Klær/gavekort på klær Aloe Vera serien til Body shop Biotherm body lotion og dusjsåpe Filmer Den siste HP-boken på norsk
3 blå Skrevet 12. november 2007 #15 Skrevet 12. november 2007 Hehe, det hadde vært fint Skal du ha adressen?
Blind Gudinne Skrevet 12. november 2007 #16 Skrevet 12. november 2007 Nintendo Wii og DS Speilrefleks-kamera Positiv test Har så mye tral i skuffer og skap så nå ønsker jeg meg bare ting til å leke med og som jeg vet blir brukt!
Mille** Skrevet 12. november 2007 #17 Skrevet 12. november 2007 Bergans jakke Klokke Pysj Tøfler Gavekort på hudpleie Bøker Bunadsko )
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. november 2007 #18 Skrevet 12. november 2007 pledd sko klær/gavekort frisør time Bergans jakke nytt kjøkken!!!!! Dør matte. Bilder til å henge på veggen.
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 12. november 2007 #20 Skrevet 12. november 2007 jeg ønsker meg gardiner, klær, spes gensere. har nesten ikke noen. smykke og ring. Ny harry potter bok. har den på engelsk men vil ha på norsk også. Ellers er jeg ganske enkel. ønsker meg ferie. til et varmt godt sted, hvor det er 35 grader eller mer og jeg kan bade, ligge på stranda og samle nye krefter til kald vinter i Norge
Gjest thricane Skrevet 12. november 2007 #21 Skrevet 12. november 2007 jeg har fått det jeg ønsker meg aller mest, og det er ny jobb og dermed FRI på julaften og nyttårsaften. Woho....
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. november 2007 #22 Skrevet 12. november 2007 Av gubben har jeg ønska meg nye jobbe-sko.. Ellers har vi ønska oss brødrister, vannkoker, lampe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå