1stor1liten =) Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 kjøpte en sånn rosa janus ulldress som jeg tenkte hun kunne ha i bhg. under vinterdressen. men så kom jeg til å tenke på , skal hun ha den oppå f.eks body & strømpebukse eller? da må de ta av bukse og genser og kle på denne isåfall, hmm...
*sola ღ Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 JA TIL ULL. ;-) Buksa og gensern er til innebruk, så de skal av og dressen på. Bruker denne til sånn "halvkalde" dager, til skikkelig frost sverger jeg til hjemmestrikka bukse og genser. Tror det varmer mer..
Gjest Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Jeg har tenkt å bruke den over body og strømpebukse. Du kan be bhg ha på henne det du vil når de skal ut.
1stor1liten =) Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 okay.. er den varm om hun har bomull body/strømpebukse? har ikke såå mye ulltøy at hun har det på hver dag.
Gjest Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Ja den er varm. Men som hun over her skriver så syns jeg også at den passer til halv kalde dager, og at det må tykkere ullklær til på de kaldeste dagene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå