Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har bekkenløsning, og går til fysio 3 ganger i uken. Belaster kroppen anderledes for å "lette" på bekkensmertene som igjen gjør at jeg belaster andre muskler på kroppen. Har vært en del stiv i ryggen, men i dag har nakken også gått skeis... Stakars meg.. (sorry for klageinnlegg- måtte bare få det ut, hater å klage... )
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Ja, stakkars deg! Det er sånne dager da alt bare er vondt og litt kjipt. Håper du blir bedre i morgen! Ta deg en varm dusj, kanskje det hjelper på støle muskler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå