Gå til innhold

Stakars meg... trenger trøst... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bekkenløsning, og går til fysio 3 ganger i uken.

Belaster kroppen anderledes for å "lette" på bekkensmertene som igjen gjør at jeg belaster andre muskler på kroppen. Har vært en del stiv i ryggen, men i dag har nakken også gått skeis... Stakars meg.. (sorry for klageinnlegg- måtte bare få det ut, hater å klage... )

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, stakkars deg!

Det er sånne dager da alt bare er vondt og litt kjipt. Håper du blir bedre i morgen! Ta deg en varm dusj, kanskje det hjelper på støle muskler?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...