Babyønske �� Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Så har vi entret 6. pp, og dette er i ferd med å bli det marerittet som en gang bare var en fjern tanke. _Jeg kunne da virkelig ikke bli så uheldig å ha problem med å bli gravid._ Jeg har jo ikke prøvt så lenge i motsetning til mange andre her inne, men føler jeg på en måte har hatt uendelig mange inaktive pp, så for meg begynner dette å bli uutholdelig. Og spesielt når det nå gå mot jul igjen er det ekstra tungt. Hadde det veldig tungt på denne tid i fjor, for det var da ønske om barn virkelig kom for fullt, men da var jo ikke sambo klar. Jeg holdt motet oppe med tanken på at neste år er jeg på vei mot målet mitt, enten har jeg nettopp fått barn eller er gravid. Men her sitter jeg da, med ingen av delene:-(. Har riktignok en sjanse til for at det kan klaffe før jul, men har ikke håp lenger. Får større og større problem med å se meg selv som gravid. Og så er det så tungt at det egentlig ikke er noe å gjøre, ikke kan jeg gjøre noe særlig mer selv, og ikke har jeg tro på at noen lege kan hjelpe meg. Vet ikke hvor jeg vil med dette innleggeten gang :-), må vel bare lufte tankene mine og blåse ut litt frustrasjon igjen. Og så vet jeg at her inne er jeg hvertfall ikke alene om det :-)
nr2-imagen:) Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Kjenner meg veeeldig godt igjenn!! Skjønner hvordan du har det.. Jeg har begynnt på 5pp. Trodde aldri det ville ta så lang tid jeg heller! Var sikker på det klaffet innen et par mnd. Var så VELDIG klar når vi begynnte å prøve.. Så blir alle rundt meg gravide også!! Viss jeg ikke blir gravid til jul, skal jeg gå til gyn. å få hjelp. Han sa jeg kunne komme tilbake til nyttår, så kunne vi prøve slik kur... pergo tror jeg.. Det går jo an å prøve det for deg også?! Lykke til videre!!
AL78 Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Det er nesten som å lese mine egne tanker. Jeg går over i min 6 PP nå. Hadde håpet det skulle klaffe, slik at jeg hadde en liten før jeg blir 30. Men nå begynner det å se spøke ut. Føler veldig med deg. Vi får støtte hverandre så godt vi kan. Klem fra meg.
Babyønske �� Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Takk for svar. Hjelper å se at jeg ikke er alene :_) Jeg vet ikke om pergo er noe for meg, for jeg er ganske sikker på at det ikke er eggløsningen det er noe galt med. Mistenker heller at det er livmoren som ikke vil ta i mot et befruktet egg. Har egentlig en god lege, men når det kommer til dette så klarer jeg ikke å stole på at jeg får hjelp. Men det skader vel ikke å prøve å snakke med henne, men ho er populær så må regne med å vente i minst 2 mnd på time, sikkert 3mnd også.
Babyønske �� Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Takk for svar. Jeg hadde og håp om å få barn før jeg var 30, men da var jeg ikke en gang begynt å prøve. Nå er jeg over 31, og uhyre heldig om jeg har barn før jeg er 32 :-(. Og det gjør det ikke bedre når det går mnd etter mnd uten klaff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå