Kvitrebekk Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Etter å ha vært fri for kvalmen en stund så har den plutselig dukket opp igjen! Ikke like ille takk og lov. Men er kvalm når jeg våkner om morgenen og kan også bli kvalm i løpet av dagen. Er nå i 30. uke. Flere som plutselig har blitt litt kvalme igjen?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg er i uke 29, og har vært kvalm nesten hele tiden... Kaster opp hver morgen. Det var en liten periode for noen uker siden som var litt bedre, men så kom det kraftig tilbake. For meg hjelper det å slappe av og prøve å tenke på noe annet, for det er til og bli sprø av.
GuriGuri Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ja jeg er også blitt litt kvalm igjen innemellom. Utrolig kjedelig............ Tror ikke det er noe gale, det er nok sånn det er.
secondmum Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 hei;) jeg er i uke 33 og har begynt med kvalme og oppkast igjen, morgen og kveld, slit, men det er vel sånn det er , gleder meg til jeg er ferdig;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå