*sola ღ Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Ville dere sendt en 15 mnd jente som er vant til å sitte bakovervendt til besteforeldre som mener hun kan sitte i et slikt nr 3 sete...? Mannen mener jeg er hysterisk, jeg syns hun skal ha sitt eget sete eller et annet bakovervendt..hva mener dere?
Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg er helt enig med deg. Jeg kan nå la 3 åringen min sitte i fremovervendte seter hos andre (nr 3 seter) selv om han sitter bakovervendt til vanlig, men ville aldri latt en 15 mnd gammel baby sitte i slikt sete! Med mindre hun er 15 kg så er hun også for liten og lett uansett, det er livsfarlig å sette henne i et slikt sete da. Vis din mann sidene på Trygg Trafikk over hvordan det ser ut i en krasj med henholdsvis forover og bakovervendt sete, så skifter han muligens mening...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ville aldri tilatt det. Her får ikke snuppa selv på superkorte strekninger sitte på med en forovervendt stol i "nr2" stol... Så det ville aldri vært aktuelt å la henne sitte forovervendt i en nr3 stol
~sjiraff~ Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Vi sender alltid med eget sete. Svigers har tilbudt seg å kjøpe eget (fremovervendt) sete som de kan ha stående, men jeg har sagt nei.
*sola ღ Skrevet 12. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2007 Bra dere er enige. Er jo litt pes å sende med eget sete når de skal reise med hurtigbåt, men enten det eller ikke reise, mener jeg. Det er selvsagt mannens foreldre og han er visst litt snurt for at jeg nekter, De hadde heller ikke tenkt på det med bilsikring fra kaia og hjem til dem før jeg spurte hva de hadde tenkt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå