Gå til innhold

Slimproppen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den? Når slimproppen går, er ikke det det samme som at vannet går?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, slimproppen går vanligvis før vannet går og er mer "konsentrert". Litt som englassmanet på en måte, hehe, eller sånn gjennomsiktighvit fast gugge. Vanskelig å forklare... Men altså ikke det samme som når vannet går.

Skrevet

slimpropp er en propp av slim, som du sikkert har skjønt, som ligger mellom skjeden og livmorhulen. Denne ligger som en barriere mot infeksjoner i livmorhulen. denne går før fødel for å forbrede fødsel. Vannet går som regel en stund etter slimproppen:)

HÅPER DU BLE KLOKERE:)

Skrevet

Nei, kroppen kan lage en ny slimpropp om denne går. Det er kun en liten geleklump som tetter livmorhalen.

At vannet går er noe helt annet. Men selv om vannet har gått fortsetter man å produsere dette også helt frem til fødselen er overstått.

Skrevet

ja d tror jeg på anonym. for min slim propp gjekk kl 11 på dagen.men vatne gjekk ikke før kl hall 3 på natten. å da bjynte fødselen min. men jeg kjennte ikke noe til fødselen før vatne jekk kl hall 3.

Skrevet

slimproppen min gikk en liten uke før fødselen min startet....

så fødselen trenger ikke og starte fordi om slimproppen går....

Skrevet

Hos to av mine venninner gikk slimproppen 5 uker før fødselen startet.. Så alt er vel normalt.

Skrevet

jeg merka min slimpropp veeeldig godt! den var så mye slim og blod da jeg satt og tissa, det var helt sykt!!! det var 12 på dagen, så kom lillegutt tre på natta! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...