Anonym bruker Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 hun er tygger på fingrene, slever, og lager tyggebevegelser. og den siste uken har hun vært en del grinete..hun er 3 mnd og 1 uke. eller er det for tidlig til å få tenner kanskje?
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 signerer.. og dytter for deg. dette lurer jeg også på. Høres ut som mi lille tulle du beskriver.
Musemor med tre søte små Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Det kan godt være tenner. Det er litt tidlig, men det er ikke unormalt at noen får den første tannen da. Prøv å gi henne en fuktig klut å tygge på det hjelper mot kløen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå