VirreVirre Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Til en grei penge. Og hvor mange trenger man?
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Har hørt de har noen gode på Princess, 3 for 10 kr eller noe. i tillegg har de noen på Sparkjøp med farget kant, de koster 5 kr pr stk. Aner ikke hvor mange man trenger! Har kjøpt en bunke, så får vi se om det holder.. har i alle fall ti...
Birthen Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Sverget til Spar Kjøp sine gaskluter med de to forrige, så blir nok det denne gangen også. 6 stk for 39,- eller noe sånt? Jeg hadde maaaaaaange. Brukte dem til gulpekluter, vaskekluter, under hodet til baby i sengen, vognen, vuggen.........
Sunniva78 har to små Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg har kjøpt på Princess, slike med farget kant. Da kan man skille mellom kluter til rumpa og resten av kroppen, praktisk:-) Ellers har jeg kjøpt sånne flanellsbleier til å tørke med og for å ha under hodet i vugge/seng, samt som gulpeklut. De er så utrolig myke!! Disse finnes bl.a på Coop Obs.
Erisa* Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har også kjøpt sånne flanellsbleier, de er helt utrolig deilige! Kjøpte de på SparKjøp.
VirreVirre Skrevet 12. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. november 2007 finnes det sparkjøp i oslo? Forstår jeg det rett at det er vanlig å bruke litt store kluter til gulpekluter, og mindre til vasking osv?
Vibe80 Skrevet 12. november 2007 #8 Skrevet 12. november 2007 Til Lydia82: Jepp:) Venter første selv, men ut fra andres erfaring er de små gasklutene best til kroppsvask og de større gasklutene el flanellsklutene geniale til gulp o.l. greit med litt størrelse om en får en storgulper:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 12. november 2007 #9 Skrevet 12. november 2007 Vi har en pakke med hvite, store og litt tykke flanelsbleier fra Sparkjøp. De bruker vi som underlag i vogn, vugge og seng. Så har vi kjøpt en drøss med pakker fra Cubus til gulp og sleving De er myke og gode. Billige er det også. Har kjøpt et par pakker fra Princess men de falt ikke i smak. De er så stive og harde! Enda de har blitt vasket mange ganger. Før vi oppdaget de på Cubus. Så de ligger underst i bunken hos oss. Tror det er flere enn meg som har "oppdaget" og falt for Cubus sine. De er støtt utsolgte ) Jeg er andregang nå; og kan ikke fordra klut til rumpevask. Føler det er tungvindt og uhygienisk! Vi har funnet en papirpakke på Icea. Står sammen med bleiene her.... De er helt supre (";) Myke, gode og loer ikke som annet tynt papir ofte gjør. Vi bruker bare de, og ikke våtservietter. Bruker kluter fra Princess til bad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå