Gå til innhold

mm fryseposer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som vet om det er ok å vaske og koke disse posene og bruke de på nytt? Synes det er ganske dyrt med 140,- for 20 poser om de bare kan brukes en gang..? :/ Hva bruker dere å fryse mm i? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er mange som bruker isterningsposer til å fryse mm i.. Gjorde det når jeg amma også! Om det er greit å koke de posene aner jeg ingenting om..

Skrevet

Jeg vet ikke om man kan vaske og koke fryseposene, jeg har bare kasta de etter bruk. Men jeg er enig i at det både er dyrt og det blir mye søppel av det. Men du kan bruke f eks yoghurtbegre/rømme-begre e.l. til å fryse ned i, og de kan du jo bruke mange ganger. Eller små glass (som det har vært syltetøy e.a. i).

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har spurt om det med isterningsposer hos ammehjelpen.no

De anbefalte at man ikke bruker bare isterningsposer.

Alt som kan kokes og er tett kan vi bruke om igjen ;) Er vel en del beger som ikke kan kokes, men syltetøysglass ol kan jo kokes ;)

Skrevet

Ja, disse posene er dyre... Jeg har deror tenkt tanken på å bruke vanlige brødposer.... Hva tenker dere om det? Er de rene nok? Man fryser jo annen mat i de.....

Skrevet

Avent selger tipakk med beger til å oppbevare morsmelk i frysern. Kan kobles rett på pumpe - og aventsmokkene kan kobles på begerene. Kan kokes og brukes mange ganger...

Fine å bruke til å fryse ned hjemmelaget barnemat senere vist nok

Koster 149,- på apoteket.. har de på barnas hus og

Skrevet

Men jeg lurer fremdeles... Er det ikke mulig å fryse i vanlige brødposer? Er det uhygienisk?

Skrevet

Snakk med helsesøster du. det er nok det tryggeste. Jeg ville ikke gjort det - i alle fall ikke før jeg har forhørt meg med hs

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...