Gjest Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Har fått tilbud om en jobb innen dette, lurer på om jeg skal ta den! Dere som jobber med det, trives dere med oppgavene? Og, hvordan er mulighetene videre? Lønn som controller? Annet? Alle svar mottas med stoor takk!
Mille** Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Mannen min har jobbet som controller, det lå i kortene at han skulle overta som økonomisjef etterhvert, han trivdes vel godt å så på det som et steg opp på karrierestigen. Tjente rett under 500 000. Nå er han blitt økonomisjef, det er det han har siktet etter helt siden han begynte på revisjonsutdannelsen, men i et annet firma.
megogdetretrolla Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Min mann jobber som controller, og han stortrives. Han jobber som controller i et stort internasjonalt firma, så mulighetene der er veldig gode dersom han skulle ønske seg videre. Tjener ca 500.000 pluss overtid (og det blir mye overtid, noe som jeg ser på som en utfordring fremover....).
megogdetretrolla Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Jeg glemte å si at det er store forskjeller på hvilke oppgaver en har som controller, så når det kommer til lønn såtror jeg det er veldig forskjellighvor mye en kan forvente. Jeg jobber som regnskapsfører, og tjener da 360.000, så kanskje noe mellom oss en plass du kan forvente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå