Gå til innhold

Forsvinner etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at jeg har fått sopp, men jeg vil ikke ta gynekologisk undersøkelse, for jeg er nesten 100% sikker på dette, men jeg har bare 11 dager til fødsel, kan det forsvinne av seg selv etter fødselen? Hvis jeg bare venter litt trenger jeg ikke ta noen kur eller??

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror ikke soppen forsvinner av seg selv dessverre...:(

jeg hadde sopp og fikk en stikkpille som heter Pevaryl depot som jeg kjøpte resept fri på apoteket.

hvis du ikke vil ta en GU så får du gå på aptoket å kjøpe en slik stikkpille så blir du bra til du skal føde :)

Skrevet

Okey, takk for svar! Da skal jeg se hva jeg får til.. Vet du om den er dyr? Og er det behandling over 1 gang bare?

Skrevet

betalte 120 kroner for en stikkpille med krem.. stikkpilla skal IKKE tas med pinnen som føler med, men føres inn med finger når du er gravid. men dette står på esken.. bruk kremen 1 uke.. så skal alt være borte:)

Skrevet

jeg brukte dette før gyn undersøkelse tilfelle i alle fall.. selvom jeg ikke tror jeg hadde det.. men er litt sånn hygienefreak i alle fall når det gjelder intimhygiene:)

Skrevet

det er en stikkpille på 150 mg som er en engangsdose

jeg husker ikke hva den koster for jeg tok å kjøpte en krem som var for kløe i underlivet og for de to tingene kostet det 214,-

så da har du litt peil på hva det kan koste :)

Skrevet

Okey! Takk alle sammen for svar:) Lykke tilmed fødsel og svangerskap:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...