Gå til innhold

Når dere legger barna deres...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sier dere da god natt og lukker døren når dere går, eller står døren åpen?

Minsten vår når ikke opp til døra, men jeg kunne tenke meg at han lærte seg og sovne med lukket dør og så får vi heller lukke den opp når vi legger oss. Vi vil jo uansett høre han inn i stua om det er noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sier god natt og lukker døra........

Skrevet

Sier god natt og lukker døren inntil, men ikke igjen. I perioder står døren til rommet til 3 åringen og 5 åringen litt åpen fordi en av dem plutselig er mørkredd for en periode.

Skrevet

nå er ikke mini her mer enn 7 mnd og er en stund til han kan gå ut i stua..men jeg lukker ikke døra,vi lukker den når vi legger oss ..

Skrevet

Døra står åpen ;) Lukker den etter han har sovna hvis vi har folk..

Når vi flytter om et par mnd kommer jeg også til å ha den åpen.. men lukker den kanskje når vi har besøk .. ;)

Syns det er helt greit at den er åpen jeg ;)

Skrevet

Vi sier god natt og lukker døra inntil, ikke helt igjen. Hvorfor er det så nøye at han skal sovne med lukket dør?

Skrevet

jeg rett og slett bare lurte

Skrevet

Hos oss er det slik at om vinteren så må døren være åpen, mens om sommeren kan døren være litt lukket.

Skrevet

Sier godnatt og lukker døren. Rett og slett fordi han er var for lyder,og da slipper vi liste oss rundt.

Skrevet

Setter på en vifte, sier god natt og lar døra stå åpen.

Det går mye lettere å legge nå som jenta mi får ha døra åpen - den var lukket før. Jeg tror hun føler seg litt tryggere da. Vifta fungerer veldig bra, for da hører hun ikke oss voksne, og den er søvndyssende. Jeg slår den av i løpet av kvelden da, etter at hun har sovnet.

Skrevet

jeg sier natta, sov godt, ser deg i morgen, mamma er glad i deg, nusse i lufta og så sier han hade. lukker lyset. har latt lyse stå på men skrur det av når jeg legger meg. vi lukker døra og sier at det er best fordi da er frisk luft og ikke varm tett luft fra stua som kommer inn. vindue står oppe hele dagen når jeg er hjemme. ikke om etter middagen. men et par timer på dagen så står det oppe, regn minus grader eller ikke.

Skrevet

Har aldri falt meg inn å lukke døra engang.. Klarer ikke sove med lukket dør jeg heller, føler meg helt innstengt:P Så her står den åpen:)

Skrevet

sier god natt, lukker ikke døren helt, men helt inntil lixom!

Skrevet

lukker døren inntil ikke helt igjen og sier godnatt

Skrevet

Enig med stoltmamma. Har aldri falt meg inn, sover selv med døren åpen og lukker den heller ikke til mine gutter.

Skrevet

Hos jenta vår på 6 står døra helt oppe. Dette fordi det er veldig viktig for at hun skal føle seg trygg, blir passe lyst inne i rommet og slikt. Hos jenta på 3 lukker vi den nesten inntil.

Skrevet

go natt å går ut med døra åpen. Hun vil høre at vi ikke "forsvinner" selv om hun skal sove. Når hun har sovnet åpner jeg vinduet å lukker døra. Hun er 18 mnd.

Skrevet

Sier natta og lukker døra til begge to, minstemann er så var, så han må vi lukke døra til ellers kan vi ikke dra ned på do en gang og storebror er rett og slett for nyskjerrig, hører han at vi f eks tar i kjøleskap døra før han har sovnet står han på kjøkkenet på null komma niks og lurer på hva vi skal spise=) Så hadde vi hatt døra åpen måtte vi ha sittet musestille til han hadde sovnet.

Skrevet

Har pleid å lukke den helt igjen, men Tobias har vært litt engstelig for å legge seg i det siste, så da lar vi døren stå litt åpen.

Skrevet

Lukker den helt igjen.

Skrevet

Lukker døra og sier god natt, men åpner den på gløtt når vi voksne legger oss...tror det er rimelig normalt.. :-)

Skrevet

Vi lukket den inntil/igjen da hun var liten og sov i sprinkelseng. Da brukte vi babycall;o)

Etter at vi begynte med stor seng har jeg aldri lukket døra hennes helt igjen, nettopp fordi jeg har vært redd for at hun ikke skulle greie å åpne den igjen dersom hun hadde stått opp om natta.

Etter en stund ville hun ikke at døra skulle være inntil heller (ble plutselig litt mørkeredd), så siden den gang har døra stått oppe:o)

Vi lukker heller aldri vår egen dør fordi vi vil høre henne hvis hun våkner.

Hun er forresten 3,5 år gammel, og vi byttet til stor seng rett før hun ble 2 år.

Skrevet

Lukker den helt igjen. Alltid gjort det. Han er 10 mnd nå.

Skrevet

sier og god natt og lukker døren ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...